Free Facebook Likes

miercuri, 17 septembrie 2014

Un bun smartphone

Gadgeturile din ziua de azi au devenit nu doar un moft ci mai degraba o necesitate pentru noi  tinand cont ca traim in secolul vitezei si trebuie sa tinem pasul.  De multe ori imi doream sa-mi i-au un smarttphone asa ca am cautat in magazine dar si pe net cele mai multe oferte, pentru mine personal conteaza foarte mult pret per calitate . Decat sa ma grabesc sa-mi un telefon incopatibil pentru mine mai bine mai astept un pic pana reusesc sa strang banii necesari.
Tot cautand pe net am intrat pe  magazin online IT, Bocris sa vad ce oferte au si mi-a atras atentia un  smartphone  perfect pentru mine . Ce imi place mai mult la acest telefon , in primul rand ca este DUAL SIM si ca este ANDROID dar cel mai mult imi place ca pot sa navighez foarte usor pe net si ma ajuta sa fiu alaturi de prietenii mei de pe retele de socializare, fara a mai fi nevoita sa folosesc calculator pentru orice ci doar atunci cand e necesar.
 Telefon Mobil Prestigio MultiPhone PAP5450 DUO Black Dual SIM 4.5" 480x854 Dual Core 1.2Ghz memorie interna 4GB Camera Foto 5MPx Android v4.2 PAP5450DUO 
Cumnata-mea isi doreste o tableta pentru o navigare mai usoara  ,tinand cont ca acum are un copil mic trebuie sa stea in permanenta cu el. Si-a gasit modelul ideal iar acum vrea sa si-l comande de pe
Bocris. 
 Tableta Colorovo CityTab Lite 10.1 ARM Cortex A9 Dual Core 1.2GHz 10.1" 1024x600 1GB RAM memorie interna 4GB Android 4.2 C8312029 CVT-CTL-10-DC
Imi  place ca  ni se ofera ocazia comandam online online noi fiind din alt oras iar produsele le vom avea acasa in doar cateva zile datorita  curierilor de la NEMO sau Fan Courier iar cei de la Bocris poti avea transportul gratuit la produsele peste 200 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu