Free Facebook Likes

duminică, 21 septembrie 2014

Cat de important e sa-ti alegi ceasul de mana

De sute de ani a purta ceasuri  a devenit mai mult decat un fenomen. Branduri precum  Casio  , Detomaso ,Rothenschild tot continuă să exceleze și  care nu prezintă semne de incetinire, în ciuda potentialului  a competitiei din partea altor marci au reusit sa se mentina mereu pe piata.
Fratele meu este un adevarat impatimit al ceasurilor si stie intotdeauna ce sa aleaga ,  are o colectie intreaga de ceasuri de calitate cumparate cu ani in urma si le patreaza in cutia originala , trateaza ceasurile ma ceva ca pe copii lui. Pentru el falsurile sunt lipsite de importanta . Decat 10 rele care sa-l lase cand ii e lumea mai draga  mai bine unul bun care sa fie mereu functional.
Asa ca i-am cerut parerea cu o posibila achizie a unui ceas , iar el mi-a recomandat sa arunc cu ochi pe diferite site-uri si am dat peste  CautCeas . Imi e greu sa aleg intre cele trei branduri mentionate mai sus . Fratele meu mi-a spus ca toate trei sunt bune doar ca eu sunt cea care trebuie sa ma decid ce ceas mi se potriveste. Din spusele lui ceasurile fac parte din personalitatea noastra nu e doar un simplu accesoriu care sa ne  impodobeasca incheietura mainii. Se zice ca putine lucruri spune mai multe despre un om decat ceasul luiIti poti da seama ce fel de caracter are  uitandu-te in ce fel isi tine ceasul sau cat de buna e marca respectiva fără a fi nevoie sa punem o singură intrebare. Acesta este motivul pentru care achizitionarea unui ceas este foarte  personal si importanta  decizie de a-l alege- dupa cum fratele meu a grait din nou.
 Oare asa fie?Hm ce-ti este si cu ceasurile aceastea in cateva minute am aflat destul de multe lucruri. Si asa m-am decis spre  un anumit brand . Nu va spun care - e secret. 

http://3.bp.blogspot.com/-DVLpuD3Cvxw/VBlyd-BtKGI/AAAAAAAAAeY/KIRE3Vzlf4o/s1600/logo%2Bcaut%2Bceas.png

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu