Free Facebook Likes

miercuri, 17 septembrie 2014

Cadouri inedite pentru familia mea



http://3.bp.blogspot.com/-F51z06TdR5k/VA3ZopAWzkI/AAAAAAAAEBA/jHb6NNRwOLY/s1600/logo.jpg
Ca orice femeie iubesc sa primesc cadouri  speciale de la cei dragi mie. Mai mult decat sa primesc cadouri imi place sa le fac cadouri specile persoanelor apropiate de sufletul meu . Mereu sunt intr-o goana nebuna de a cauta cadoul pefrect si simt ca timpul se scurge cu repeziciune.
 Eu nu eram adepta produselor cumparate pe net dar o prietena mi-a recomandat  sa caut pe  Cadouri Altfel  ca e sigura ca voi fi incantata sa gasesc ceea ce caut . Am intrat pe site cu scepticism dar m-a cucerit pe loc cand am vazut ce minunatii se gasesc acolo. Dragii mei fie ca sunteti  in cautarea cadouri speciale, minunate aveti ocazia sa gasiti  cadourile perfecte, fiecaruia dintre noi ne  place sa primim ceva special de la cei pe care ii iubim si ne iubesc la randul lor.
Găsiți idei de cadouri de top pentru ei de pe aceasta pagina, cu sfaturi adăugat puțin de a face acest dar, chiar mai special
Pentru mama am intrat la sectiuinea cadouri pentru femei si sm ales un ceainic din portelan pentru ca ea este o mare amatoare de ceaiuri si vreau ca acest cadou sa fie exact pe gustul ei. 
Ceainic din portelan cu infuzor
Daca am ales ceva special pentru mama evident nu-l puteam ignora si tatal meu caruia imi doresc  sa-i fac si lui un cadou special  . Am gasit la cadouri pentru barbati ceva ce stiu ca ii placea . Ii place sa fie un barbat elegant si ma mandresc cu asta.
Set cravata cu butoni camasa




















Nu puteam sa-i uit pe fratele meu si cumnata-mea care si-au luat casa noua si evident ca  asta cere cadouri de casa noua asa ca pentru ei am ales un ceas vintage care sa imbine modernul si clasicul. Mai ales ca se potriveste perfect cu mobilirul lor.

Ceas de masa vintage
















Nu puteam sa-i uit pe fratele meu si cumnata-mea care si-au luat casa noua si evident ca  asta cere cadouri de casa noua asa ca pentru ei am ales un ceas vintage care sa imbine modernul si clasicul. Mai ales ca se potriveste perfect cu mobilirul lor.



Este placut sa oferi cuiva un cadou special , mai ales cand ii vezi bucuria din ochi iti da o stare de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu