Free Facebook Likes

duminică, 11 ianuarie 2015

Zambetul este accesoriu meu preferat


sigla

Aveam o problema destul de grava cu dantura asa ca mi-am facut curaj si m-am dus "la capitala" dupa ce am cautat in prealabil pe net un cabinet stomatologic  care sa intruneasca toate cerintele mele . Toate temerile mele s-au risipit odata ce am intrat in acest cabinet si am reusit sa-mi indeplinesc visul de a avea zambetul perfect asa cum inca din copilarie visam sa il am.  Ca sa inceapa operatiunea de indreptare a dintilor mai intai  a trebuit sa fac un detartraj  
pentru a curata toate impuritatile, atfel nu se putea lucra. Profesionalismul medicilor de acolo   m-au facut sa ma simt sigura pe mine si sa nu imi mai fie frica de dentisti,  eu eram inspaimantata numai la auzul cuvantului "dentist''.
 Zambetul  te ajuta sa iesi foarte usor in evidenta si ajuta organismul sa functioneze mai bine, nivelul de stres scade iar dumneavostra va veti simti  cat mai atractiv(a).
Dar pentru a zambi corespunzator,mai intai trebuie sa ne mai ducem la dentist chiar daca avem aceea teama , trebuie sa  ne gandim la sanatatea dintilor nostri. Se stie deja ca aproape toți pacientii cred ca sunt singurii care se tem sa  mearga la dentist.
Cum am iesit pe usa cabinetului stomalogic CRIS SMILE m-am simtit mult mai sigura pe mine, de azi inainte o sa fac vizite regulate la medicul stomatolog  pentru a avea in continuare o dantura perfecta .
 

6 comentarii:

  1. Zambetul este foarte important, deasemenea este foarte important sa mergi regulat la stomatolog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am aflat-o destul de tarziu, cum se spune niciodata nu e prea tarziu

      Ștergere
  2. Vizitele la stomatolog sunt de dorit pentru a evita neplaceri

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. un zambet frumos o viata linistita fara dureri

    RăspundețiȘtergere