Free Facebook Likes

duminică, 21 septembrie 2014

Daca e toamna reduceri la pulovere

She Inside are o mulțime de oferte si reduceri de toamna 2014, iar eu am "rasfoit" site-ul pentru a vedea care sunt cele mai avantajoase oferte pentru a-mi reinnoi garderopa. Asa se face ca vara a trecut  pe nesimtite si ca venirea toamnei a adus cu sine mari reduceri la pulovere si nu numai.
Cel mai simplu si eficient mod de a-ti moderniza garderoba este sa iti cumperi accesorii la moda in fiecare sezon. Si este foarte important sa optezi pentru produse din materiale de calitate superioara, cu finisaje bune si aspect premium. Astfel, te vor ajuta sa dai un aer fresh garderobei tale, alegand piese esentiale, pe care sa le poti purta in tot felul de combinatii interesante.
Am cautat sa vad ce e nou si am dat peste acest cardigan superb , imi place atat culoarea cat si modelul si nici nu e scump , e doar 29.33$ iar pretul initial era 33.33$ si este foarte elegant , asta imi place cel mai mult la el.  Fie ca il porti dimineata in drum spre munca, sau ca il arunci pe umeri cand te prinde seara in oras, un lucru e cert: nu trebuie sa-ti lipseasca din garderoba.



poza

 Daca tot e toamna am gasit si un pulover negru , imi place simplitatea lui asta ii da o eleganta aparte iar pretul e imbatabil , doar  9.90$ , pretul vechi era 14.67$ . Doamnelor ce ziceti ? Nu-i asa ca e superb? Chiar ma gandesc sa mi-l procur, fie el din bumbac, lana sau casmir, puloverele au fost mereu la moda si se mentin mereu in tendinte.

poza



















Mi-am ales si o pereche dejeansi foarte frumosi si practici. Imi place modelul su culoarea si mai mult decat atat se potriveste de minute cu celelalte tinute deja alese.  Pretul este unul destul de bun 18.50$ de la 22.67 cat era initial. Jeansii raman intotdeauna la moda pentru ca sunt chic, usor de purtat si intotdeauna arata extraordinar, ei se adapteaza, dar nu dispar, tocmai pentru ca sunt foarte confortabili si ii iubim atat de mult .

poza 




Fall is coming and I guess you need a piece of sweater.

Keep your look at these most-loved collection!!

$25 OFF of Fall-Sweaters for you.

Code:sweater25 Ends:Sep/25


Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu