Free Facebook Likes

luni, 15 septembrie 2014

Pufosenie pentru nepotica mea

 
Am o scumpete de nepotica si ma gandesc  la un cadou special chiar daca e foarte mica , vreau sa fie o jucarie mare de plus , asa ca o sa "rascolesc" un pic magazinele si site-urile  sa vad daca gaseasc ceea ce caut la un pret bun.
Zis si facut , am gasit o jucarie de plus gigant care este moale catifelata  cu care ea  se poate juca , imi doresc ca in primul rand  sa o ajute sa-si dezvoltate personalitatea, din cate am auzit,  jucariile in general sunt esentiale pentru dezvoltarea copilului si ii ajuta foarte mult la stimularea imaginatiei .
Sunt multumita de alegerea  pe care am facut-o de  aici sper ca fetitei o sa ii placa. Imi aminteste de copilaria mea , o copilarie in care nu am avut ocazia sa am parte de o jucarie speciala cum aveau alti copii, dat fiind si o situatie materiala...dar asta-i alta poveste. Normal ca ma face sa imi doresc o jucarie de plus  sa ma ajute sa umplu oarecum golul acela din copilarie dar  acum fiind adult imi doresc sa fac acest cadou altcuiva.  Imi doresc ca toti copii sa aiba parte de o jucarie sa nu simta lipsa ei din anumite probleme economice.
Acum insa  am sansa de a face  un cadou special unui copil  care merita tot ce e mai bun de la viata.  O alegere dificila pentru a gasi jucaria  ideala dar intr-un final m-am hotarat sa aleg ursuletul roz  consider ca este jucaria ideala pentru o printesa care usor, usor face primii pasi in lume . De ce am ales tocmai culoarea roz? Pentru ca imi doresc sa-i presar drumul cu oprimism .
Daca voi avea ocazia sa am proprii mei copii le voi oferi si lor jucarii de plus si ii  voi ajuta sa aiba parte de o copilarie perfecta , ii voi ajuta sa aiba parte de tot ce eu nu am avut.
 http://epufos.ro/image/cache/data/produse/ursi/urs-de-plus-enorm-585x650.jpg



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu