Free Facebook Likes

duminică, 21 septembrie 2014

Importanta de a avea o tableta

 Imi doresc foarte mult o tableta dar nu am avut sansa  din cauza unor probleme atat  financiare cat si personale inca nu mi-am permis una.. M-am documentat foarte mult tot ce tine de tablete si ma face sa fiu cat mai hotarata sa-mi fac aceasta nevoie.
 De ce o numesc nevoie si nu un moft?
 Pentru ca exista multe motive  pentru care ar trebui sa am tableta dorita , in primul rand ea ne ajuta sa fim conectati cu ceilalti cu usurinta, e usor de mannevrat si este foarte usoara  si asta ne ajuta sa o transportam oriunde vrem cu foarte multa usurinta. Fie ca ai o  Tableta Evolio , Samsung etc te ajuta sa-ti faci treaba indiferent daca e in interes de serviciu sau personal datorita functiilor sale si utilizarea ei fara niciun efort .
   Am ocazia de asemenea sa urmaresc posturile de televiziune sau radio preferate . Eu in general weekend-urile le petrec la tara la aer curat  iar  dimensiunea ecranului 10 inch și numarul de pixeli generosi eu pot face fotografii reusite, asa am ocazia sa le impartasesc cu prietenii de ptrtutindeni  din mediul virtual dar si cu cei reali . Avut ocazia fac cateva fotografii inedite cu animalele bunicilor sau adorabilele flori de camp si imi doream sa impart aceasta bucurie dar nu aveam cu cine din pacate. Cu internetul de
4G a tabletei ofera o mobilitate ridicata, asa scrie mailurile chiar de sub stejarul de curtea bunicilor , martor al copilariei mele fericite. Cine n-are bunici sa-si cumpere.
Mie imi place sa fiu informanta despre orice si citesc foarte mult . Merg pe ideea ai carte ai parte chiar daca cartea e...virtuala tot la fel de informativa este. Si cel mai important ca o pot folosi si atunci cand ma relaxez fie in pat fie in fotoliul meu confortabil.
 Pentru mine este important sa gasesc aceea  tableta care  sa aiba o rezoluție al ecranului care sa permita o vizualizare confortabila a continutului dorit si inca studiez piata sa-mi aleg ceea ce doresc sa-mi fie util.Nu ma consider atotstiutor in legatura cu tabletele dar ma consider cat de cat informat sa-mi duc visul la indeplinire, nu renunt sa-mi i-au "jucaria" dorita cu ardoare .
 http://www.oringo.ro/application_uploads/items/47180/huge_972ededf6c.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu