Free Facebook Likes

luni, 29 septembrie 2014

Grabiti-va sa prindeti reducerile

E toamna si a venit si frigul nedorit de mine, sincereu iubesc caldura si sa ma pot imbraca cat mai lejer. Asa  ca am nevoie sa-mi i-au ceva care sa imi tina de cald. Am cautat sa vad ce reduceri mai gasesc pe net, sa ma "echipez" complet pentru  annotimpul cu fruze aramii.

Am observat că imi plac hanoracele foarte mult si m-am gandit ca unul nou nu mi-ar strica , tinand cont ca eu urasc frigul, asa ca am gasit un hanorac gri superb , imi place foarte mult imprimeul floral si nu e schump , costa 20.69, iar pretul  vechi era de 33.98.  E superb si e un articol vestimrntar foarte util.

   
Si daca e toamna nu pot sa uit sa fiu si feminina asa ca trebuie neaparat sa-mi achitionez si aceasta superba rocchie . Ca doar se spune ca noi femeile trebuie sa fim feminine in orice ocazie iar eu trebuie sa fiu la inaltime.  Nu pot sa omit faptul ca costa doar 35.83$ , un pret bun tinband cont ca initial costa 43.33$. Iar ocazii sa o port sunt destule.

 
Tot "rasfoind" site-ul am gasit un  trenci foarte util. Ele raman si in sezonul toamna 2014 piese-vedeta. Culorile, textura si croielile devin insa mai extravagante si pline de culoare.Eu sunt insa sunt adepta culorrile mai calde asa ca am gasit exact pe gustul meu , un pret bun , doar 29.99 fata de 47.99 . Deci , doamnelor la shopping


 

New Markdowns for fashion lovers!


30% OFF OVER $100

35% OFF OVER $150

40% OFF OVER $200

Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu