Free Facebook Likes

luni, 11 august 2014

Usile ideale pentru casa ta ,Exclusive Doors



M-am hotarat ca in acest an sa imi renovez casa casa , anul 2014 sa fie un an al schimbarii  pentru casa in care locuiesc .Am reconstruit zidurile casei pentru un spatiu mai mare ,geamurile mai mari si evedent am reusit sa am o casa mai aerisita. Spatiul  este atat de modern și clasic in acelasi timp , cu detalii simple si mobila noua.
Am reusit sa schimb tot ce trebuia inlocuit pentru ca locuinta mea sa fie un primitoare  si am ajuns la usi . Am tot cautat atat in magazine cat si  pe net usi de calitate . Asa ca am insistat pe net si am gasit  usi masive de interior exact cum imi doream eu. Pentru mine calitatea conteaza in mare masura , pret per calitate este cea mai buna alegere.
 Uşă de interior cu frunir natural HGM MASSIV ART 845 Fag deschis
 Sunt multumita de alegerea mea iar la Exclusive Doors am gasit exact modelul de usi pe care il cautam pentru camere, pentru a conferi aceea intimitate pe care omul si-l doreste .
 Ma orentez si la ce mi-ar trebui si pentru usa de exterior si de ce nu pentru garanj . Am de unde alege .
Daca am ales usile pentru camere am ales un model foarte interesant pentru usi de exterior  si m-am gandit la un model de usa metalica cu antiefractie pentru o protectie completa pentru casa mea. Am gasit un model din Israel care imi place foarte mult modelul care se imbina perfect cu stilul meu arhitectural combinatie de clasic si modern
Sunt multumita de alegerile facuta si mai mult decat atat o sa recomand si altora acest minunat site care m-a ajutat sa-mi indeplinesc dorintele  , de a avea usile dorite pentru caminul meu.




Entrance doors

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu