Free Facebook Likes

sâmbătă, 9 august 2014

Bancuri cu Alinuta

Ce-a păţit surioara ta?
- Şi-a rupt piciorul.
- Vai, ce păcat! Cum s-a întîmplat?
- Am pus pariu care din noi se apleacă mai mult pe fereastră. Şi ea a cîştigat.

Alinuţ şi Alinuţa mergeau pe un pod. Podul s-a rupt şi Alinuţ a căzut şi a murit. Alinuţa a fost mai norocoasă: s-a prins cu ochiu’ d-un cui.

Alinuta mergea pe strada şi observă un bătrânel care stătea pe un scaun în faţa casei.
- Mă scuzaţi, nu am putut să nu observ ce fericit arătaţi, care este secretul dv. pentru o viaţă lungă şi fericită?
- Fumez trei pachete de ţigări pe zi, beau şase sticle de whisky pe săptămînă, mănânc numai mâncăruri cu multă grăsime şi nu fac niciodată sport.
- Nemaipomenit, dar câţi ani aveţi?
- 26.

Alinuta  isi cumpara un Porsche ultimul tip, rosu…misto ce mai. Pe drum i se strica masina si ca orice sofer deschide capota si vede ca nu mai are motor (astea au motorul in spate).
Speriata, nu stie ce sa faca, dar cand colo opreste alt Porsche rosu,  o tipa  blonda. Intreaba:
- Ce ai patit?
- Nu stiu,cred ca mi-am pierdut motorul pe drum..
- Nu-ti fa griji ca am eu unul de rezerva in portbagaj 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu