Free Facebook Likes

luni, 11 august 2014

O-mac pentru gradini de vis

A venit vara  cu aceasta ocazie  m-am hotarat   sa creez in gradina mea  un  colt  rai  similar cu ceea ce am vazut la tv.Mi-am dorit sa  creez micul meu rai  cu care sa  ma mandrez in fata prietenilor mei . Au fost anumite caracteristici de indepliniti am stiut ce mi-am  dorit - un tunel realizat din trandafiri, alei serpuitoare si un loc de meditatie .
Asa ca  pentru a-mi indeplini visul m-ai intai mi-am achizitionat uneltele necesare curatarii gradinii. . Am intrat pe site-ul  O-mac la Promotiile Saptamanii si am  ales o motocositoare pentru a incepe curatarea gradinii mele.
Uitasem sa va spun ca doar in perioada 05.08.2014 - 11.08.2014 beneficiati de pret redus!. Transportul este gratuit.pacii.



MOTOCOSITOARE CASTELGARDEN 87B B&S 6CP

Ma gandesc ca mai avem nevoie de si de o masina de tuns iarba  , dupa parerea mea e nevoie sa  trebuie sa dam o forma perfecta gazonului atat in gradina cat si in curtea casei si este si mai usor de colectat iarba .
 http://www.o-mac.ro/media/catalog/product/cache/1/image/1600x/602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9/c/o/collector_53_s_b_o-mac.ro.jpg
 Pentru ca  ca se mai intampla sa nu avem electricitate in fiecare zi nu pot sa nu ma gandesc ca avem nevoie si de un generator electric care sa ne ajute in treburile de zi cu zi fara sa ne dea programul peste cap. Ce este mai intereresant ca poate  alimenta pana la 18 ore ceea ce este fascinant.
 
Copacii din gradina au unele crengi uscate asa ca ca m-am consultat cu familie si ne-am hotarat de comun acord ca ne trebuie un motoferastrau . asa ca l-am gasit pe cel ideal pentru noi .
 De retinut ca în perioada 05.08.2014 - 11.08.2014 beneficiezi de pret redus asa ca trebuie sa profitati de reducerile foarte mari.
http://www.o-mac.ro/media/catalog/product/cache/1/image/1600x/602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9/o/r/oregg1_2_2.jpg
Gradina mea arata arata impecabil si deja am inceput sa-mi ameajez coltul de rai mult visat.
Cand iti doresti ceva cu adevarat sa nicioadata sa nu-ti infranezi dorintele.  O viata avem de trait sa o  traim asa cum vrem noi.
MOTOCOSITOARE CASTELGARDEN 87B B&S 6C
P
C
Copacii





Copa cii din gradina mea a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu