Free Facebook Likes

joi, 16 octombrie 2014

Pregatita de Halloween

Hei ce faci? V-ati pregatit de Halloween?
 Eu inca nu si am de gand s-mi gasesc tinuta ideala pentru aceasta  ocazie. Vreau sa fie ceva tematic , nu foarte fioros dar sa se potriveasca cu aceasta ocazie.  Deci trebuie sa fiu trendy si cu aceasta ocazie sa ma si distrez..
Din fericire poti gasi o gama larga de tinute inspirate pentru Hallowween, daca ai norocul sa te surprinda aceasta sarbatoare cu iz international . Sfarsitul lunii octombrie aduce un nou prilej de distractie. 
Urmeaza sa participi la o petrecere de Halloween, alege o varianta foarte simpla, dar cu adevarat "de efect".  O dee ar fi sa alegi aceasta bluza  cu imprimeu cap de mort , este superba chiar daca  efectul imprimeului e unul opus .








nume alternativ
Si ca tinuta sa fie cu adevarat  asortata trebuie sa ne asortam si cu niste colanti  foarte draguti si foarte potriviti pentru bluza de mai sus..  Este  un model oarecum neutru  care se potriveste perfect.






nume alternativ 
 Si ca tinuta sa fie completa sa nu uitam de accesorii  perfecte pentru aceasta sarbatorea , defapt eu o numesc mai degraba o petrecere speciala care cere o tinuta speciala. Aceata bratara mi se pare mai degraba a fi un model destul de interesant  si nu e deloc de neglijat












nume alternativ 
Haideti fetelor la impartit bomboane.
Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu