Free Facebook Likes

miercuri, 15 octombrie 2014

Mereu la moda cu Ceasuri-Pro.ro

Ceasurile sunt la fel de importante ca o bijuterie chiar ele pot fi adevarate bijuterii , conteaza sa le pretuiesti. Ceasuri barbatesti  poate fi considerat un obiect frumos si elegant pe  gustul și stilul tău care te reprezinte.
 Sa nu uitam ca ne place sa fim "fashion"  iar ceasul este unul dintre accesoriile cele mai importante  In unele profesii timpul este primordial. Un ceas fin poate  reda mesajul  "puteti avea incredere in opiniile mele profesionale". Sa jnu uitam ca ceasul  este un accesoriu care nu se demodeaza  niciodata , el troneaza demult timp .  Desi unele persoane considera ca nu mai au nevoie de ceas atata timp cat au un telefon mobil ,sincer  nu e chiar asa . 
Eu personal nu as putea renunta la ceas pentru nimic lume. As simti ca am incheietura goala , mai degraba  este ca si cum m-as simti eu goala, deci e necesar sa ma "imbrac". Folosesc aceste nestimate pentru fiecare ocazie in parte fie sport fie ocazional  idiferent de modelul ales.
Ceasul Casio  este unul dintre cele mai renumite modele   fie ele mecanice sau electronice, ele sunt renumite  pentru durabilitatea lor pe termen lung . Iar mai noi modele pot intrece cu succes unele gadgeturi . Chiar as fi curioasa cum e sa ai o asemenea bijuterie la mana , nu ma indoiesc ca-ti da senzatia uunui om puternic si increzator in propriile tale forte. Sper ca acest vis sa devina candva realitate.
 Ca femeie  trebuie mereu sa fiu la inaltimea asteptarilor sa ma ajute sa fiu eu insumi , sa-mi dea eleganta care sa ma faca sa simt o femeie puternica, Pentru stilul casual prefer ceasurile in culori vii , desi uneori prefer stilul clasic , asta dupa starea de spirit pe care o am .  Imi spunea cineva ca daca imi un milion de euro sa renunt la ceas ce as face. Eu i-am raspuns sec , sa-si patreze banii , ceasul meu valoreaza mult mai mult si nu pentru ca ar fi unul scump   ci mai degraba pentru importanta lui.


http://www.ceasuri-pro.ro/img/imagecache/75x121_MTP1183E-7B.jpg
http://www.ceasuri-pro.ro/img/imagecache/75x95_PAG240-1V.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcXwzKE_s8NwRxraJb7HtONzJF3J4ybhqRtJ7fWjiNShf7yGz_1oSeK-xRf8ZI4xsTdE9b-3r2m_xSk0JiRn2MpoXwlEKtaJU0K6yCgalCNvJ1e5hZbOE3XT3_Ncu-chRR_QnveMlH0fs/s1600/1234071_593505704024482_2123091489_n.jpg

Un comentariu: