Free Facebook Likes

luni, 20 octombrie 2014

Amintiri din copilarie

Am rasfoit site-ul She Inside  cautand ofertele si am avut un soc placut , m-am intors in copilarie, la inocenta şi emotiile pe care le traiai atunci cand elefantii pareau imenşi, cand clovnii ti se parea ca te urmăresc cu ochii lor mari în orice colt te-ai afla, cand sariturile la trambulina sau mersul pe sarma ti se pareau lucruri incredibile, imposibile, care îti opreau rssuflarea.
Vrand parca sa i-au firimitura din copilaria mea cu mine am ales aceast pulover cu  Mickey Mouse , preferatul copilariei mele. Imi place  da ocazia sa fac aceasta calatorie in trecut, trebuie sa stiti cca are un pret incredibil de bun , 28.33$.


 
 Daca tot sunt  pe taramul copilariei mele am ales si o bluza foarte draguta., un model sic.Imi aminteste de personajele unui serial de desene animate inspirat din din epoca de piatra. Imi place foarte mult pretul care se foarte atractiv , doar 14.17$.

 
 Tot rasfoind site-ul mi-a atras atentia acest tricou superb , simplu dar dragut , ador imprimiul iar pretul este pe masura simplittii lui, doar 9.90$.  
Dragile mele prietene ce mai asteptati haideti la shopping , avveti de unde alege .

Welcome To The World Of Cartoons!

25% OFF for the cartoons apparels!

Code:Cartoons25


Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu