Free Facebook Likes

miercuri, 29 octombrie 2014

Articole vestimentare de iarna la pret mic

Sezonul rece isi face usor usor simtita prezenta asa ca e musai sa ne "echipam" corespunzator. Asa ca m-am pus pe rasfoit pe site sa vad ce noi oferte mai au , tinand cont  ca in garderopa mea nu se afla  articole pentru toamna-iarna 2014. Deja m-am orientat spre cateva  articole care au preturi perfecte pentru buzunarul meu .
Unul dintre ele este aceasta superba haina  cu blanita la guler care imi place extrtaordinar de mult , este eleganta  iar pretul esi este de doar 58.39$, deci chiar merita sa fie achitionata.
http://www.sheinside.com/Black-PU-Leather-Sleeve-Faux-Fur-Lapel-Coat-p-187371-cat-1735.html?aff_id=1237

Mi-a atras atentia o bluza cae seamana mult cu bluzele traditionale romanestii , cu iile noastre superbe. Am studiat-o foarte mult si ma tenteaza sa o cumpar , pretul imi convine 22.50$ , zic eu ca se mertia , atat bluza cat si pretul sunt foarte tentante si de nerefuzat aceasta oportunitate.
Daca tot se apropie iarna cu pasi repezi avem mare nevoie de si de o rochita  ideala pentru colanti .Mie una mi mi-a placut una in mod special  chiar daca pare a fi una simpla de fapt are un design unic  si nici nu costa mult, doar 23.90$.
http://www.sheinside.com/Grey-Contrast-Collar-Long-Sleeve-Pleated-Dress-p-156046-cat-1727.html?aff_id=1237







Do you want to get a special Sheinside item at the lowest price?

We made it true for you at this week only.

Seize the chance before they are gone.

30% off over US$75

Code:special 30

35% off over US$150

Code:special 35

40% off over US$200

Code:special 40

Ends on:Nov.2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu