Free Facebook Likes

marți, 14 octombrie 2014

Hai pe partie- la schi

Abia astept sa vina iarna iarna mult asteptata de mine dar si de iubitorii sporturilor acestui anotimp.Sporturile  de iarna inseamna multa distractie fie  pe zapada sau pe  gheata  - intrebați orice copil si va va spune ca saniusul si schiurile sunt preferatele lor .
Ce iubesc eu cel mai mult la sportul de iarna e sa "zbor cu schiurile , unii vad schiatul  ca pe un sport periculos dar eu le spun ca "Schi" este si o activitate de recreiere  nu doar pentru competitiile sportive. Trebuie doar sa urmezi cu mare atentie unele reguli. Cu toate ca se mai intampla si accidente neprevazute ( la orice sport se intampla acest lucru). Important  este sa folosesti  echipamente schi  care sa te protejeze de accidente, care sa te ajute sa  schiezi cat mai sigur posibil,  nu doar  din cauza accidentelor ca si a conditiilor meteo nefavorabile. Pentru mine cand  aleg un echipament trebuie  sa fie cat mai bun cu putinta, pret per calitate conteaza foarte mult. Nu fac compromisuri pentru ca un echipment de proasta calitate inseamna risc mare pentru viata mea.
Si daca mi-am luat schiurile , trebue neaparat sa gassesc clapari  care trebuie  sa fie pe masura mea, ei sunt componenta cea mai importanta a echipamentului de schi, este foarte important sa  gasiti  marimea și forma  ideala care sa va ajute sa va simtiti cat mai confortabil in ei.  Sa nu uitam  ca nu toti purtam aceasi marime , fiecare  picior e ''unic" , deci mare atentie ce alegem, confortul picioarelor este foarte important.
Nu trebuie sa uitam si de casca  pentru a ne proteja de accidentele in zona capului, considerata parte a corpului foarte importanta, deci trebuie sa fim preventivi. Unii considera casca ca fiind un moft. Eu nu gandesc asa pentru mine casca inseamna protectie.
Abia astept sa vina iarna , sa aleg cea mai buna partie si sa incep sa "zbor". 

http://www.echipamenteski.ro/assets/uploads/products/315x315/Schiuri-Explosiv-COMPETITOR%20GS-black-white-1.jpg
http://www.echipamenteski.ro/assets/uploads/products/168x168/Casti-ski-SH+-STEEL-anthracite-1.jpghttp://www.echipamenteski.ro/assets/uploads/category/teaserSmallBoot_2d8ffa14db.png

Un comentariu: