Free Facebook Likes

vineri, 25 iulie 2014

Sa fim mai umani

Acum ceva timp m-am imprietenit cu o fata  care are 2 copii o fetita de 8 ani si un baietel de 2 ani. Povestindu-mi un pic despre viata ei m-am hotarat sa-i dau o mana de ajutor datorita situatiei materiale prin care trecea sa-i fie mai usor atat ei cat si copilor ei .

 O buna prietena a fetitei se imbolnavise foarte grav  avand nevoie de suma mare de bani.  Micuta si-a pus absolut toate jucariile la licitatie pe o retea de socializare. Unele persoane au ajutat-o cumparandu-i jucariile, altii considerau ca in spatele jucariilor sta un om matur si pervers, fara ca cel putin sa afle adevarul si acest lucru o mahnea pe fetita iar prietena ei era din ce in ce mai bbolnava. Poate ca banii proveniti din vanzarea jucarilor nu o ajutau prea mult pe prietena ei dar dorinta de a o vedea sanatoasa  o facea sa spere ca jucariile ei o vor ajuta in vreun fel.  Asa cum se spune "speranta moare ultima" tot asa spera si micuta mea mea cu ochi ca cerul senin.

Imi place sa citesc bloguri iar Costantin  m-a provocat sa fac tot posibilul sa o ajut pe micuta mea prietena si am promovat alaturi de ea atat cazul umanitar cat si  jucariile ei si s-au gasit cumparatori. Banii au ajuns la prietena ei dar din pacate totul a fost prea tarziu, fetita devenind un inger .
NU POT SA NU MA INTREB DACA LUMEA S-A DEZUMANIZAT CHIAR ASA DE MULT?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu