Free Facebook Likes

miercuri, 23 iulie 2014

Reduceri de pana la 70% pentru vara

Vara este anotimpul meu preferat si astept mereu sezonul reducerilor sa-mi i-au articole de vara , in special rochite si bluzite vaporoase.
Am intrat pe site-ul Sheinside sa vad ce reduceri au , am ramas uimita sa vad ca au reduceri pana la 70%  la articolele de vara , exact ce cautam. Imi place la nebunie aceasta rochita sexy black&white  care are un pret foarte bun comparativ cu pretul intial. . E un  model foarte comod care ma face sa simt confortabil. Am sa o port la o nunta luna viitoare. Eu mereu sunt nehotarata cand vine vorba de ocazii speciale si nu gasesc neciodata ce imi doresc si intru in criza de timp. Pretul ei real este de 28.33$ iar acum este la doar 23.33$.

poza 

 In zilele obisnuite imi place sa ma imbrac cat mai casual asa ca am ales o  bluza cu imprimeu floral pentru ca sunt o fire vesela si omptimista.  Imi plac foarte mult trandafirii iar acest imprimeu este exact pe gustul meu , se stie deja ca roz e o culoare optimista si nu ratez nicio ocazie sa "i-au" optimismul cu mine oriunde am ocazia.  Are un pret destul de bun , se gaseste la la doar 7,99$ iar pretul vechi era de 15.98$.
 Pink Short Sleeve Roses Print Crop T-shirt pictures

In general eu port jeans , in ei ma simt cel mai comod iar acest model Denim albastri  ma reprezinta intru totul , imi pac mai ales ca sunt foarte moderni . Pretul lor este de 17.33$  , pretul vechi fiind de  21.41$ poza 
poza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu