Free Facebook Likes

luni, 19 mai 2014

Produsele bio pro si contra

Părerea mea în legătura cu produsele bio este una negativa. Se face un adevărat tam-tam, în magazine sunt la un preț mult mare decât celelalte produse  iar  eu nu cred în calitatea acestor produse. Mai degrabă mi se pare a fi un regres .
Dar  totuși tind să mă contrazic singură sau mai degrabă sper că aceste produse  să aibă  mai puține E-uri iar fructele și legumele să nu mai fie stropite cu substanțe toxice pentru paraziți sau creșterea lor rapida și de asemenea coacerea lor.
In schimb sunt total  împotrivă  obsesiei de a mânca  doar produse bio. Eu consider ca e important sa mâncam multe fructe, legume și  carne cat mai rar. Eu cred că numai atunci când mâncam legume din gradina bunicii și carne de la animalele din curte, mâncam cu adevărat bio.
Nu pot sa nu ma întreb cat este  marketing și cat este realitate în reclamele legate de produsele bio? Produsele bio chiar ne scapă de tot ceea ce este rău? Din cate am auzit multe legume și fructe sunt sterilizate folosind radiații ionizante pentru a îmbunătății calitățile igienice? Aceasta tehnică folosita în mod intensiv pentru legumele si fructele importate din Africa și America de Sud și mai puțin intensiv pentru cele europene. Același lucru se face mai nou și cu carnea. Iar aceste informații nu sunt trecute pe nici o eticheta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu