Free Facebook Likes

vineri, 16 mai 2014

La multi ani-15 ani de cand Danone exista pe piata romaneasca

Mare sărbătoare mare în familia Danone . Pe 15 Mai  cel mai renumit iaurt a împlinit 15 anișori  de când se afla pe piața din România.
Eu sunt adepta iaurtului Danone  de când acesta a apărut în magazinele de la noi din țară, nu știu exact din ce an îl consum pentru că au trecut foarte mulți.
 De curând am intrat pe site-l oficial    http://www.danone.ro/  să aflu cu ce noutăți ne mai surprind cei de la Danone . Îmi place cum arată site-ul, trebuie sa recunosc că nu am mai intrat demult timp, foarte bine punctat despre cum se proceasează fără a se pierde gustul, calitatea laptelui și enumerările pot continua. Nici măcar nu știam câte proiecte au cei de la Danone , am rămas plăcut impresionată.
De îmbunătățit nu cred aș avea vreo obiecție, mie imi place așa cum este atât site-ul cat si produsele.
Dar totuși am observat ca site-ul nu are rubrica observații /recenzii . Asa se va știi cu exactitate ce place si ce nu place oamenilor.
 La multi ani tuturor care au depus efort la crearea celui mai bun iaurt.
LA MULTI ANI Danone !
Uitasem  să vă spun ca cei de la Danone  au premii importante,  intrați pe adresa de mai jos și aflați cum puteți câștiga.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu