Free Facebook Likes

miercuri, 28 mai 2014

Giuly Wedding , decoratiuni pentru nunti si botezuri

De ceva timp tot urmăresc pagina de facebook  Giuly Wedding  o pagina în care sunt promovate produse handmade  atât pentru nunți cât și pentru botezuri  și petreceri importante, majorate etc.
Am răsfoit albumul cu fotografii și am descoperit produse frumoase și interesante, nu se compara cu chinezăriile care se  găsesc în comerț.
Ca orice femeie visez la nunta visurilor asa că  am cautat site-uri să compar produse (decorațiuni)   calitate per preț ,asa am ajuns să găsesc aceasta pagină, simplă  dar draguță.
După părerea mea creațiile manuale  sunt cu mult de apreciat comparativ cu cele făcute în serie care nu au nimic atractiv la ele.
In plus , închiriază și fețe de masă , huse pentru scaune și accesoriile cuvenite.
Pagina are și un site  http://giulywedding.ucoz.ro/
 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu