Free Facebook Likes

luni, 28 aprilie 2014

Suntem femei si trebuie sa ne ingrijim

Am auzit de multe ori  discutii intre femei nu foarte frumoase sau femei trecute de 40 de ani care enumerau motivele pentru care ele nu trebuie sa se mai  ingrijeasca , unele dintre ele motivau ca nu se simt frumoase , altele ca sotii lor nu le dau nicio atentie  si enumerarile pot continua .
 Eu personal consider ca fiecare femeie  trebuie sa se ingrijeasca , nu trebuie sa o faca pentru cei din jur. Este necesar  ca ele sa se simta feminine, sa se simta bine in pielea lor iar parerile  celor din jur (in special a celor rauvoitori  trebuiesc total ignorate).
Sunt fana a produselor Oriflame  de multi ani si mereu incerc sa fie la curent cu noile produse si mai ales sa le testez caltatatea. As vrea sa incerc noile produse de la   The One by Oriflame   de care am auzit ca sunt produse pentru make-up. As sa vad cat de rezistente sunt si aici ma refer la intensitatea culorilor ,cat de bine se fixeaza pe piele si un lucru foarte important  sa nu mi se pateze hainele de la ele ( am avut neplacerea de la alte firme sa raman si mici "cadouri'' pe haine), deci pentru mine acest aspect conteaza foarte mult .

NU UITATI SA FITI SI SA VA SIMTITI FEMININE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu