Free Facebook Likes

marți, 1 aprilie 2014

De ziua pacalelii noi spunem bancuri

O femeie simpla merge la medic:
Medicul-Cate scaune aveti?
Femeia:Apai 4 la bucatarie.4 in sufragerie...
Medic: Nu doamna ,cate scaune aveti cand mergeti la baie?
Femeia: Apai domn'u doctor,nu stiu io cum e cu baile astea noi da la oras dar eu la mine in baie nu am scaun ,am doa veceu ,vana si tasnitoare
Medicul: Doamna draga,eu v-am intrebat de cate ori faceti treaba mare?
Femeia: Apai nu stiu ce sa va spun,Ion al meu zice ca mai mereu fac dintr-o treaba mica una mare......nu prea le tin numaru
Medicul: Femeieee de cate ori faci treaba aia rusinoasa la baie???
Femeia: Ioi domnu doctor de unde stiti ca noi acolo facem treburile rusinoase cand sunt copii acasa??
Medicul: Femeieee de cate ori te caci??
Femeia: Vai domnu doctor apai am suportat tate intrebarile alea rusinoase dar cu asta mi-ati pus strachina-n cap .......



 Duminică dimineaţa, după slujbă, preotul se adresează credincioşilor:
– Am o veste proastă, o veste bună şi-o veste şi mai proastă!
Mulţimea a amuţit...
– Vestea proastă e că acoperişul bisericii trebuie schimbat!
Mulţimea murmură şi oftează.
– Vestea bună e c-avem banii necesari pentru lucrare!
Mulţimea a răsuflat uşurată, dar preotul continuă:
– Iar vestea şi mai proastă e c-avem banii necesari, dar încă sînt în buzunarele voastre!!!



 - Salut Gigele! Vai, de cand nu ne-am mai vazut! Ai terminat Dreptul?
- Da, sunt licentiat!
- Si-am auzit c-ai facut si Jurnalistica?
- Da, ma gandesc sa fac si masteratul!
- Bravo, tine-o tot asa! Da-mi si mie un meniu Big Mac mare…


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu