Free Facebook Likes

vineri, 1 mai 2015

Update Chic Boutique.Net

Dupa cum stiti in postarea anterioara va spuneam despre magazinul online  Chic Boutique   si cum m-au  cucerit produselele lor minunate , in special  cat de bine am fost tratata  de persoanele care se ocupa de acest magazin ,care s-au dovedit a fi mai mult decat simpli angajati , recomandandu-mi produsele care sa-mi fie cu adevarat utile, nu doar de design..
Un alt lucru care l-am remarcat a fost promtitudinea, a doua zi dupa ce am comandat produsele mi-au venit prin curier. Sincer nu ma asteptat sa vina asa repede incat atunci cand m-a sunat curierul eram usor bulversata pentru ca nu asteptam niciun colet, cel putin asa credeam eu.  Dupa plecare curuierului eram nerabdatoare sa  vad cat de bine arata comanda ...in realitate.  Nu doar doar eu am ramas surprinsa cat de bine au fost impachetate si cat de bine arata, mama mea chiar si-a "adjudecat" unele dintre ele, spunandu-mi ca produsele cu design englezesc  ii plac foarte mult , finetea lor atragand-o foarte mult.  Cand iti vezi mama multumita nu ai cum sa o refuzi.


 Eu mi-am ales setul "frantuzesc" , fiind mai tanara imi place sa am lucruri practice  . Cutia ce are forma unei carti mari , troneaza pe biroul meu la care petrec foarte mult timp , punand in ea toate lucrurile ce am nevoie sa-mi fie la indemana . In cutia de metal stau la loc de cinste gablonturile mele care nu-si gaseau niciodata locul.






Ce ziceti nu am motive sa fiu multumita?
Pe viittor o sa comand si pentru alte persoane dragi mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu