Free Facebook Likes

luni, 16 iunie 2014

Lucruri neștiute despre iaurtul Danone



Ce știam eu despre Danone este ca folosește laptele din import (cel puțin așa credeam ) până în prezent când am descoperit ca de fapt laptele  folosit este de la fermele românești.Așa că laptele folosit este unul de calitate.Chiar m-am bucurat la aflarea acestei vești pentru că în România aproape tot se importă . Implicația celor de la Danone poate avea  un impact pozitiv și asupra altor comercianți  din oricare alt domeniu alimentar sau non alimentar sa folosească doar produse românești . Sunt mai mult decât sigură că multi gândesc ca mine.
Infografic Danone




















 Mi s-a parut foarte interesanta informatia gasita in graficul de mai sus cum ca zilnic 14 cisterne mari aduc laptele de la ferme in conditii foarte igienice si gata procesat ca sa nu-si piarda proprietatile sau sa fie alterat.
Mi-a atras atenția și faptul ca în București se  produc zilnic  peste  1,000.000 iaurturi. Dac stau bine sa ma gândesc nu ar trebui sa ma surprindă asa de mult ținând cont ca  în fiecare hymermarket, supermarket , sau magazine mici se găsesc iaurturi Danone .
Îmi doresc ca Danone sa fie multi, multi ani alaturi de noi pentru ca ne ofera produse de calitate , se implica in diferite campanii iar oamenii au un loc de munca.
Pentru mai multe detalii interesante puteti studia acest grafic pe care Danone l-a pus la dispozitie.
Cei care nu au gustat  cel puțin o data produsele Danone , sincer nu știți ce pierdeți.


lll

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu