Free Facebook Likes

miercuri, 14 august 2013

Sa radem

La uşă sună un ţigan şi întreabă:
- Nu aveţi cumva vreo vechitură de care v-aţi putea lipsi?
- Stai puţin s-o chem pe soacră-mea!


Copii, hai sa ne jucam de-a cetatenii Romei antice:
- eu sunt Cornel adica Cornelius
- eu sunt Liviu, adica Livius
- eu sunt Aurelian, adica Adrianus
- eu sunt Ana si nu-mi place jocul asta!



Cica o blonda in trafic, opreste si-i apare la geam un copil care cersea. Ii da un leu si merge mai departe. Imediat da iar de copil. "Ma, sunt eu nebuna? Parca am mai trecut pe langa asta!" Ii mai da un leu si merge mai departe. Culmea, in cale ii apare iar cersetorul. Asta se ataca si se rasteste la copil:
-Mai copile, tu ma urmaresti?! Ce naiba vrei?
-Nimic, tanti. Dar daca imi dati 5 lei va arat cum sa iesiti din sensul giratoriu...


 Sotia:
-De ce ai venit acasa asa repede?
Sotul:
-Pentru ca seful mi-a spus: 'Go to Hell'

 Un tip casatorit, pleaca cu amanta la munte..
- Iubito, ia tu rucsacul. In fata cabanei e un coleg de serviciu.
- Vrei sa creada ca nu ma cunosti?
- Nu. Dimpotriva, vreau sa creada ca esti nevasta-mea!
 fervexu-supa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu